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An overview
a competence center

In the risks analysis, the financial planning, the foresight, the fiscal approach as well as the accounting of company, experience is a necessity.

These activities require an efficient control and ask for a perfect knowledge of the market.
E-Gestion is exclusively composed of trained and qualified people.

Domaines de compétence
Domaine de compétence

Advice for
Companies and Private

E-Gestion is a competence centre offering in-depth advice in a wide variety of areas, all of which have a direct effect on the life of a company :

This type of advice is commonly provided by persons with widely diverging interests or points of view. The strength of E-Gestion consists in having drawn together these competences into one group, thereby guaranteeing the client a service that is coherent, confidential and effective.

With E-Gestion, you talk to one dedicated person on all these matters.

Nos domaines d’expertise

CORPORATE STRATEGY

As a competence center, E-Gestion proposes sharp advices in various domains which all concern closely the life of companies.

INSURANCE ADVICE

Keep up to date - Execute - Check - Defend - Advise

REAL ESTATE ADVICE

Further to our customers’ requests, we developed since decade a rigorous concept of real estate investment.

FINANCIAL PLANIFICATION

E-Gestion seeks, develops and presents accessible plans and measures, allowing you to optimize your financial resources

TRUST SERVICES

E-Gestion proposes all the activities of a fiduciary as: Accounting, Revision, Tax system

Blog
e-gestion

Changement du Taux de TVA pour 2024

25.10.2023

Changement du Taux de TVA pour 2024

À l'approche des fêtes de fin d’année, les entreprises suisses se préparent à l'augmentation des taux de TVA qui entrera en vigueur le 1er janvier 2024. Cette mesure, votée par les citoyens suisses le 25 septembre 2022, vise à combler le déficit anticipé de l’AVS. Nos conseils.

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Tout le monde s’est proposé pour donner un coup de main

28.09.2023

Tout le monde s’est proposé pour donner un coup de main

A la suite de la tempête du 24 juillet qui s’est abattue sur La Chaux-de-Fonds, de nombreuses entreprises ont subies des dommages. Grâce à l’aide efficace orchestrée par les autorités et à la solidarité des citoyens, la plupart d’entre elles ont rapidement fait face à l’urgence. Quelles ont été les premières décisions à prendre ? Quelle est la situation six semaines après cette catastrophe ? Notre interview de Stéphane Pinto, directeur de Sanet Nettoyages à La Chaux-de-Fonds.

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